November 25, 2010

blog meruntun jiwa

pagi tadi sebelum buka email kerja, aku terpanggil nak baca blog yang di-update oleh member blogger yang lain. terbaca satu entri dari blog kiena . kiena nih member aku masa di matriks ptpl. Dia juga sifu aku di alam blog nih. kiena posted tentang kisah sedih di satu blog ni. baru sahaja aku baca satu entri, terasa sungguh kehilangan arwah adik walaupun tak pernah jumpa. sedih sampai tak sedar aku dah mengalir air mata. 

buat mummy Alana dan daddy Alana.. tabahlah hadapi dugaan yang Allah berikan ini. percayalah.. adik Alana Qish menunggu kalian di syurga sana sambil tersenyum rindu. ~Alfatihah..

sesiapa yang ingin tahu kisah penderitaan adik Alana dan bagaimana perasaan rindu seorang ibu, ayah dan abang, silalah singgah dan baca "doa buat alana' ini.

p/s: betul kiena.. terus aku teringatkan damia alani. mungkin tak sama tapi perasaan seorang ibu tetap ada. rinduuuu mia… 

3 comments:

  1. aah...sedih bc blog tu...

    ReplyDelete
  2. 2 blog ni pun sedih mas...

    http://www.fajaril.net/blog/

    http://supermom0978.com/

    buat kita sentiasa menghargai anugerah Allah ni..bila marah pun,pujuk gak balik budak kecik nih..

    ReplyDelete
  3. kay : sedih sebab rindu seorang ibu terhadap anak yang dipinjamkan sekejap.. sedekahlah Al Fatihah untuk si comel Alanna..
    lelek : yelah lek. anugerah Allah yang sangat luarbiasa perasaannya. Allah Maha Mengetahui. setiap kejadianNya ada sesuatu untuk kita belajar. kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...