February 11, 2011

Riang ria di janda baik.. punya!

disebabkan kemalasan yang teramat sangat nak menulis di blog, blog ku sepi lagi. dan selepas 7 hari berlalu, barulah terhegeh hegeh nak hapdet. dah kira macam cerita basi lah pulak.

erk, jap. ada ke org kisah aku hapdet ke tak.. macam tidak je. huh.. watever lah kan~

okeh.. it's actually family day sebelah suami ataupun aku selalu sebut family klang.. kali ni kali ke 3 family day diadakan dan aku kali ke 2 join ini family day lah. first di Bukit Merah Resort (aku belum kawin so takleh join. hepp!). kedua di A Famosa Resort (baru kawen terus dapat tiket free. yeay~). dan ketiga ni Wadi Samrah Resort. cuba baca blog yang lepas  aku ada mentioned nak ke Janda Baik kan. so nice lah resort tu. akak suka! so tenang.. so rilek.. so cool. memang recommended untuk sesapa yang mencari ketenangan azali. ecewah~

tapi macam biasalah aku ni memang pelupa nak tangkap tangkap view yang menarik. contoh macam orang memancing di anak sungai.. menara tinjau.. berbasikal keluarkan peluh yang dah lama tak dikeluarkan.. aduss lupa dong.

tapi.. tapi.. aku ada gambar aktiviti sukaneka pagi tu. layan gambar bawah ok;

pertama : mekap artis (artis : hidayat)

kedua : mekap artis (artis : iman danial)

game : pingpong dalam sudu

kedua : pingpong dalam sudu

pertama : pingpong dalam sudu

game : span air dalam botol

game : musical chair

champion!

game : kepit belon air

game : baling belon air

 game : goyang gerudi

game : kuiz keluarga ini & sesi teka teki tekuk

 Family Day kali ke 3 "Keluarga Besar Cik Ton"

dan of coz, birthday celebration my little anak dara di sana. sudah pun setahun. cekidaut yaww;
 
meriah~


paksa rela untuk meniup

birthday cake damia alani from Q Jelly Bakery Shop

 bodyguard damia. ngee~

hope next family day makin meriah makin enjoy makin mantap. congratulations to all committee and terima kasih tak terhingga kepada semua yang terlibat. baiklah, mulai sekarang boleh pikir game apa nak buat dan di mana. yeaay~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...