August 7, 2010

aktiviti di pagi sabtu

semenjak ada damia, pagi sabtu aku terisi dengan aktiviti ibu-ibu. hehe.. menyediakan food damia untuk hujung minggu dan stok seminggu. huh. biase laa.. mommy yang agak rajin macam aku nih, mane de mase nak prepare food setiap hari. so, pagi pagi lagi aku dah mem-blend bubur nasi damia. then after blend, food tu dimasukkan dalam baby-cube untuk simpan dalam freezer. macam nih..


menu : nasi bubur + carrot + kentang
serve : serbuk ikan bilis (goreng tanpa minyak & blend) + susu ibu 1oz

bagi aku sangat lah mudah macam ni. cukup masa damia nak makan, just panaskan food dalam baby cube tu, campurkan susu dgn ikan bilis, suap damia. yummy yummy.. sedapkan damia?

oh ya.. to all mommies yang rajin macam aku nih.. ~ngeh ngeh.. baby cube nih boleh dibeli online ataupun di store room di ttdi atau puchong. boleh lihat harga dan cara penggunaan di sini. aku beli online sahaja.. =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...