August 10, 2010

swim.. baby swim

last sunday petang, damia dan abah ade sesi berendam air sejuk. seronok nya kemain anak dara ku itu. tersengih sengih sampai ke telinga dapat berendam dalam air. lagi pulak ramai budak budak kecik kat dalam pool tu. sukaa sangat damia. tengok tu.. alahaii..


siannya dia. mana bikini damia nih?? (ayat pancing untuk encik suami)

sebenarnya aktiviti berendam nih adalah aktiviti tidak dirancang. jadinya, semua peralatan mandi untuk si kecik itu adalah bertemakan 'belasah apa yang ada'. dengan tak berbaju. dengan pakai panties dress dia. hahaha.. mommy taktaula damia abah nak bawak damia ber-swimming. so mommy takdelah nak carik bikini untuk damia lagi. mungkin lepas nih. bolehla kite shopping bikini. yeay~ hmm.. what will be damia's first bikini eh?


like this?
or this?

and aku ade jugak google pasal baby swimming lessons dalam youtube tau. ade dekat china sana, diorang train baby ber-swimming gune swim ring. so cute baby dalam tu. macam anak obor-obor. ~heeee.. kat mane ye nak carik baby-bath-swim-ring nih. ade ke jual kat malaysia. yang aku jumpe kat dalam facebook. brand swimava. mungkin di ebay ada kot. wah~ semangat aku nak beli barang di ebay pulak kan. cube tgk baby swimming then pakai benda alah ni. eei comel okay~


hmm.. kadang kadang kan baby stuff nih ada yang memang berbaloi dibeli. kadang kadang tu mommy dia yang over eksaited nak beli itu ini. tapi at the end, barang tu tak berusik langsung pun. tepuk dada tanya selera. yang penting, damia kena pandai swimming okay. mommy suke..


2 comments:

  1. oit dari pada pegi blaja swin.baik blaja beley..baru betul2 comel!

    ReplyDelete
  2. balet ok juga. tp nnt dia gian nak menari masuk so you think you can dance.. sapa nak jawab. heh~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...